Thursday, January 28, 2010

an update for little devil

Just a short update ya'll..
Earlier I called the besties Cristy Rubilla Bella Luna, asking her when is she coming back to town.. and she was proudly said "I'm coming home on 6th, do wait for me. and I want you to cook the corn soup I like so much full-stop" I was okay, but you have to jump to my blog read it and drop a comment or else we're not friends anymore..haha I know, saya memang sangat jahat. *ada aku kesah*
Kemudian, saya sangat bangga. Kerana sekarang Bella sudah pandai bercakap jujur, dia kata. "aku malas baca blog kau, sebab aku sakit mata" heh memang pun, kerana suka sangat warna hitam then letak pulak warna oren sebagai warna font. ini lah natijah nya kalau selalu skip masa pendidikan seni.
Tetapi kerana kasih sayang yang tidak berbelah bagi, dan supaya blog lebih gemar dibaca oleh Bella. Maka saya dengan tekun telah belajar cara menukar background color, walaupun tidak pernah diajar dalam kelas pendidikan sivik *dulu dulu mana ada subjek sivik pun* dan rupa rupanya, menukar background color adalah lebih senang berbanding mencukur bulu kaki dan membezakan antara ikan sembilang dan ikan keli :)
so to dear Bella, I changed my background color supaya kau boleh baca blog ini. Rasa bangga kan bila nama disebut sebut dalam blog *sigh*

2 comments:

  1. sgt la aku berbangga kerana ko sgup bersusah payah mencari akal dan meluangkan masa yang banyak utk tukar background blog mu ini. demi aku! aku sesungguhnya sudah jatuh cinta pada blog ni kuikui

    p/s : im goin on the 7th la sayang..ish u dis! oh ya n about d dressy kn i'll try my best k :))

    ReplyDelete
  2. ... klu tadi nama kak siah yg disebut, mesti best tu .. sbb, glamour u! hahaha ... bertuah la c empunya nama Bella! .. mana taknya, sampai boleh kak siah tersalah no. dail order klu ada bubur ka, kuih muih ka .. hAHaHA!

    ReplyDelete